Nieuwe website HSV Opsterland

Donderdag, 9 november 2017

Welkom op de nieuwe website van HSV Opsterland!

Met trots verwelkomen wij u op onze nieuwe website, voorzien van een moderne interface, duidelijke structuur en met interessante onderwerpen. Op deze manier hopen wij een duidelijk beeld te schetsen van waar wij ons als hengelsportvereniging mee bezighouden en voor welke zaken u bij ons terecht kunt. Tevens vindt u hier altijd het laatste nieuws over onze vereniging.

We hopen dat u net zo enthousiast bent over de nieuwe website als wij en dat we u vaak mogen ontvangen als bezoeker! Mocht u feedback willen geven, dan kan dit heel eenvoudig via het contactformulier.

PS: Nog geen lid? Kijk dan snel op de pagina VISpas online en wordt lid